Wednesday 16 May 2018

Hari Raya Aidilifitri 2018 Bersama Cuckoo

[BULAN RAYA DAH DEKAT TAPI MASIH BELUM ADA PENAPIS AIR CUCKOO DI RUMAH]

"Mudahnya kerja dirumah, dah tak perlu menjerang air lagi atau simpan air dalam peti ais. Air panas & air sejuk sentiasa ada. Air pon sedap! " 
-Puan Nina, Kota Bahru

"Senangnya nak buat air kopi dan air sirap kat rumah, tak sampai seminit air dah siap. Sepantas kilat saya siapkan air jika tetamu datang ke rumah. Memang terbaik"
-Puan Nadirah, Kuantan

"Saya pasang sekarang untuk menyenangkan kerja di bulan puasa nanti, senang nak bancuh air untuk keluarga bersahur & berbuka puasa. " 
-En Amir, Bangi

"Saya pasang penapis air Cuckoo untuk menyediakan air bersih, halal & sihat untuk keluarga. Tiada lagi masalah air berkarat, berkeladak & berbau untuk diminum. Saya sangat berpuas hati."
-En Zamri, Temerloh

DAPATKAN PROMOSI TERHEBAT PENAPIS AIR CUCKOO SERENDAH RM60 SEBULAN.

- Free pendaftaran & pemasangan (JIMAT RM265)
- Free servis, Free Penukaran Filter & Full Warranry untuk 7 thn (JIMAT RM3,850)
-13 suhu boleh laras (Air Sejuk, Panas, suhu bilik)
-Design yang sofistikated, digital
-Fungsi Child Lock untuk keselamatan anak kecil

Stok adalah sangat terhad & nak habis dah! Contact saya sekarang untuk pemasangan di rumah anda :

http://cuckooselangorkl.wasap.my 
PromoIrisTopRM75
@
http://cuckooselangorkl.wasap.my
PromoKingTop60




No comments:

Post a Comment